Zorg op maat bij Aldörrum
U wilt met partner, gezin, familie en/of vrienden op vakantie in Brabant en u zoekt een comfortabele toegankelijke vakantiewoning. Uw wens is dat deze accommodatie zonder drempels is, dat er eventuele zorg verleend kan worden en misschien ook nog wel hulpmiddelen aanwezig moeten zijn.

Dan kunt u terecht bij Aldörrum! Enkele logementen zijn rolstoelvriendelijk en beschikken over aangepaste kamers. Hebt u hulpmiddelen nodig, ook tijdens uw vakantie? Geen probleem! Bent u tijdens uw vakantie aangewezen op zorg? Wij regelen het voor u.
Om er voor te zorgen dat u tijdens de vakantie alle zorg krijgt die u nodig heeft, zullen wij vooraf de behoefte met u en onze lokale partner in de zorg doornemen.
Ook als u hulpmiddelen nodig heeft, maken wij dit voor u in orde. U hoeft alleen maar bij uw reservering aan te geven aan welke (extra) zorg of hulp u behoefte heeft. De zorgadviseur neemt daarna contact met u op om uw hulpvraag door te nemen en vast te leggen in een definitieve reservering.
Kortom. Wij bieden u de mogelijkheid van een zorgeloze vakantie, thuiszorg tijdens de vakantie en een goede aangepaste vakantiewoning.
Steeds meer mensen hebben de wens om zelfstandig op vakantie te gaan. Aldörrum heeft hoevelogementen die 'voor iedereen' toegankelijk zijn. Naast de behoefte aan een aangepaste accommodatie, is er ook steeds meer behoefte aan extra zorg of hulp.
U kunt de assistentie uit handen geven zodat de mantelzorger, ook echt vakantie heeft. Zo hebben we een spreek/luister-verbinding om vanuit het logement contact met ons of een andere zorgverlener te krijgen.

Bel ons!
Hebt u hulpmiddelen of zorg nodig, belt of sms't u dan met ons op telefoonnummer (06) 233 56 383. U kunt ons natuurlijk ook e-mailen wat uw wensen zijn. Wij vertellen u graag over onze vakanties voor minder validen. Onze werkwijze is op hoofdlijnen als volgt. U krijgt bij boeking de vraag of er zorg en/of hulpmiddelen geregeld moeten worden. We nemen hierover apart contact met u op. Indien dit nodig is, geven wij u binnen een week antwoord of deze zorg geregeld kan worden. Lukt dit niet, dan kunt u de boeking kosteloos annuleren of naar een ander tijdstip verzetten.